måndag 16 maj 2011

typiskt mig

haha, i februari ungefär var jag och ymke uttråkad och tyckte att vi skulle läsa en distanskurs så vi anmälde oss till musikteori I. Den låg i många veckor orörd, vi tyckte att det var för svårt. Nu meddelade jag äntligen att jag måste hoppa av kursen för att den är för svår. Nehe det gick inte utan hon jag pratade med föreslog att jag skulle gå allmän musiklära som är en introduktionskurs till musikteori I. Så nu har jag anmält mig till den också! Jag vet inte ens vad jag ska ha dessa kurser till, men eftersom jag är intresserad av musik ska ja hoppas att jag tycker det är intressant iallafall haha. Känns lite hopplöst så jag avslutar inlägget med blues bidrag till eurovision


I can
I will

I know

I can untie these hands

And get back up again

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar