fredag 28 augusti 2009

stress

Imorgon klockan halv 10 har vi volleyboll (mottagning) o först tänkte ja att ja skulle gå, men ja orkar inte. Jag har en tendens att bli lite utbränd o de vill ja inte. Eftersom jag måste stiga upp ca 3 timmar innan skoldagen börjar så blir ja lätt trött o känner att mycket onödig tid går åt till att sitta i en jävla buss eller gå med en jävla tung väska i en halvtimme o bli svettig tills man äntligen är framme vid skolan! Jag blir väldigt frustrerad. Och visst mottagning är roligt, men ja blir bara stressad. När vi slutar skolan ca 3-4 tiden så är det nån timmes väntan och sen är det mottagning hela kvällen. Så då går det onödigt med pengar och tid sålänge man väntar på att det ska börja. Som sagt redan är det jätteroligt när vi väl är igång, men jag blir så fruktansvärt trött! Och många andra som har typ 10 minuters cykelväg till skolan kan gå hem emellan och det är störande att jag inte har samma möjlighet.. Så därför, med tanke på min egen hälsa, tar jag helgledigt!
(Klagomur)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar