onsdag 26 augusti 2009

Torsdagkväll

Idag har äntligen varit lite lugnare än de andra dagarna! Idag var de bara några timmar på dagen och sen lediga. Men de andra dagarna har vi först suttit några timmar i skolan (dock inte undervisning) och sedan efter några timmar haft mottagningen. O sen kommer ja hem runt 9-10 nånting /: usch va tröttsamt. Men så snart dessa två närmaste veckorna är över blir de väl antagligen lugnare. Då kan ja koncentrera mig mer på skolan.
Ja tycker de e jättetrevliga människor på samma program som mig så de e inget problem! Har på känn att 3 r o l i g a år väntar mig :)

Håller på att söka bostad fast jag i princip redan har. De beror på att de e så mycket bussresande eftersom ja är inneboende hos min farbor + hans familj ca 30 km utanför stan.. De e lite jobbit eftersom ja inte är nån morgonmänniska!

Hejohå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar