fredag 11 september 2009

HELG

Va skönt med helg! Egentligen skulle jag behöva läsa lite ur boken ikväll, men jag tar det imorgon istället och på ångestdagen söndag.
Idag hade vi endast muntliga presentationer (kl.9-12) och det gick väldigt bra! Hade övat hela kvällen igår så det var jag värd. Vi var en grupp på 9 personer och alla hade ett föredrag på fem minuter. Sen skulle vi ge feedback åt varann och förslag till förbättringar. Jag var så bra att ingen tyckte jag behövde förbättra något, se där haha. Jag var inte så värst nervös heller, vilket jag annars oftast är. Så jag är glad över den övningen.
Har hittat min skivaffär här i Uppsala nu också.. Inte så bra. Men jag har begränsade besökstider dit, en gång i månaden får jag gå och titta i affären, annars går hela studiebidraget till skivor.. hehe

Imorgon är det kulturnatten också, ska antagligen dit och kolla en sväng sen! :)

Ha en trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar